مولوی فاروقی: مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

جمعه 22 بهمن 1400 - 16:20:29
مولوی فاروقی: مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

تهران- الکوثر: امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: مردم امروز بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که مانند سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مولوی "غلام حیدر فاروقی" روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی مردم بیرجند در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شیوع کرونا و به شکل خانوادگی و خودرویی، خاری بر چشم دشمنان کشور، نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن همیشه نشان‌دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت و همبستگی ملت است و مردم ایران به‌خصوص مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتحاد و انسجام خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر زمانی دشمنان را مایوس می‌کند و به گفته مقام معظم رهبری حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، آبروی نظام است.

وی ادامه داد: تبلیغات و القائاتی که مطرح می‌شد مردم از انقلاب خود حمایت نمی‌کنند و ناامید شدند امروز با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نقش بر آب شد.

مولوی فاروقی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدر انقلاب را بدانیم و پشتیبان آن باشیم گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، زیرساختی، علمی، هسته‌ای، نظامی و رفاهی برای مردم داشته است و شرایط اکنون با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

هزاران نفر از اقشار مردم مناطق مختلف خراسان جنوبی امروز جمعه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سوار بر خودروها در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به به هم رساندند و این راهپیمایی در شهر بیرجند ساعت ۱۰ از میدان قدس به سمت مسجد جامع المهدی (عج) محل اقامه نماز جمعه آغاز شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای خراسان جنوبی به‌صورت خودرویی و موتوری در حال برگزاری است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 22 بهمن 1400 - 15:38:12