بازتاب راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن در رسانه‌های خارجی

جمعه 22 بهمن 1400 - 16:27:10
بازتاب راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن در رسانه‌های خارجی

تهران- الکوثر: رسانه‌ها و مطبوعات جهان به طور گسترده مشارکت مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد توجه قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، راهپیمایی امروز مردم ایران در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مسیرهای تعیین‌شده و به دلیل وجود بیماری همه‌گیر کرونا امسال با موتور سیلکت و خودرو انجام شد، در رسانه‌های خارجی مورد توجه قرار گرفت.

پایگاه خبری روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به برگزاری این مراسم با شرکت هزاران دستگاه خودرو و موتور سیکلت اعلام کرد، با وجود برگزاری خودرویی این مراسم برای دومین سال متوالی بعلت شیوع کرونا، مردم حاضر در خیابان‌ها نیز با حمل پرچم ایران و دست نوشته‌های «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» شعار‌های انقلابی سر می‌دادند.

واشنگتن پست در ادامه افزود، گروه‌هایی در تهران و جا‌های دیگر پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند که یک رسم معمول در این تجمع‌ها در ایران است.

پایگاه اینترنتی شبکه‌"ای بی سی نیوز" در گزارشی نوشت: ایرانیان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در میان نگرانی‌ها درباره همه گیری کرونا جشن می‌گیرند.

در گزارش‌ ای بی سی نیوز از ایران آمده است: به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ ایران امروز هزاران دستگاه خودرو و موتور سیکلت در خیابان‌ها به حرکت در آمده اند و جمعیت مردمی با در دست داشتن پرچم ایران در حال شعار دادن هستند و پلاکارد‌هایی را به همراه دارند که بر روی آن‌ها «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نوشته شده است، گرچه بخاطر نگرانی‌های مرتبط با همه گیری کرونا برای دومین سال متوالی شمار کمتری از مردم پیاده در این مراسم شرکت می‌کنند

شبکه خبری یورونیوز با پخش تصاویری از مراسم جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این مراسم را به صورت زنده پوشش داد.

آسوشیتدپرس نیز اعلام کرد: راهپیمایی در تهران با خودرو و موتورسیکلت از چند نقطه آغاز شد، شرکت کنندگان در نهایت در نقطه معمول گردهمایی در میدان آزادی گردهم خواهند آمد.
تلويزيون المنارهم در گزارشی گفت : شمار زیادی از شهروندان با پای پیاده یا خودرو و موتورسیکلت در این راهپیمایی شرکت داشتند.

همچنین شبکه تلویزیونی الاتجاه گزارش داد : مردم شهرهای مختلف ایران با حضور در خیابان ها، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشرهم  با پخش سرودی انقلابی، تصاویری از حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 22 بهمن 1400 - 15:10:39