رئیس جمهور عراق: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای سخت و بحرانی به کمک عراق آمد

چهار شنبه 15 دی 1400 - 11:59:14
رئیس جمهور عراق:  «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای سخت و بحرانی به کمک عراق آمد

تهران- الکوثر: رئیس جمهور عراق با اشاره به خدمات «شهید سلیمانی» به این کشور در عرصه مبارزه با داعش، گفت: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای سخت و بحرانی برای مبارزه با داعش به کمک ما آمد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «برهم صالح» رئیس جمهور عراق امروز چهارشنبه در جریان مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد، سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور عراق با اشاره به خدمات «شهید سلیمانی» به این کشور در عرصه مبارزه با داعش، گفت: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای سخت و بحرانی برای مبارزه با داعش به کمک ما آمد.

همچنین بخوانید:
شیخ ماهر حمود: عادی سازان روابط با دشمن خود را فروختند
دبیرکل نُجَباء : هیچ آتش‌بس جدیدی در کار نخواهد بود

برهم صالح در ادامه افزود: در سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بار دیگر پیروزی بر داعش و شکست پروژه این گروه تروریستی در عراق را به یاد می آوریم. وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که دولت جدید عراق باید قادر به عبور از بحران های کنونی باشد.

پیش از وی نیز «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی گفته بود: ما راه فرماندهان پیروزی را ادامه می دهیم. ما با فرماندهان پیروزی عهد می کنیم که به دفاع از عراق ادامه دهیم. وی در ادامه افزود: آنچه که در میان فرماندهان شهید ما موج می زد ارزش هایی نظیر دفاع از میهن و مقدسات بود. پیروزی بر داعش دستاورد بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس سازمان حشد شعبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم خروج هرچه سریعتر نیروهای بیگانه و در رأس آن ها نیروهای آمریکایی از خاک عراق، گفت: ما به همراه دولت مصمم هستیم تا خروج نیروهای بیگانه را رقم بزنیم.

فالح الفیاض: راه «فرماندهان پیروزی» را ادامه می دهیم

رئیس سازمان «حشد شعبی» نیز  در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت «فرماندهان پیروزی»، گفت: ما راه این فرماندهان را ادامه می دهیم و بر لزوم خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق تأکید داریم.

«فالح الفیاض» رئیس سازمان «حشد شعبی» سخنانی را در جریان مراسم مذکور مطرح کرد. وی گفت: ما راه فرماندهان پیروزی را ادامه می دهیم. ما با فرماندهان پیروزی عهد می کنیم که به دفاع از عراق ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: آنچه که در میان فرماندهان شهید ما موج می زد ارزش هایی نظیر دفاع از میهن و مقدسات بود. پیروزی بر داعش دستاورد بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس سازمان حشد شعبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم خروج هرچه سریعتر نیروهای بیگانه و در رأس آن ها نیروهای آمریکایی از خاک عراق، گفت: ما به همراه دولت مصمم هستیم تا خروج نیروهای بیگانه را رقم بزنیم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی

 


چهار شنبه 15 دی 1400 - 11:39:35