رحیم صفوی : اگر تحرک نابجایی از سوی دشمنان سر بزند منافع آنان را با خاک یکسان میکنیم

یک شنبه 12 دی 1400 - 8:11:55
رحیم صفوی : اگر تحرک نابجایی از سوی دشمنان سر بزند منافع آنان را با خاک یکسان میکنیم

تهران - الکوثر : دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: اگر تحرک نابجایی از سوی دشمنان سر بزند منافع آنان را با خاک یکسان میکنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا، در جمع  دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی در بندرعباس گفت : آمریکا و ایادی استکباری، تهدیدات فراوانی را برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن ماموریت ناوگروه ۷۵ نداجا از خود بروز دادند.

"رحیم صفوی "  افزود : کارکنان ناوگروه ۷۵ بدون توجه به همه تهدیدات ، ۱۵۰ شبانه روز بدون پهلوگرفتن به کشور دیگری، دریاهای مواج را پشت سر گذاشتند.

دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا،  همچنین گفت : این حضور ناوگروه ۷۵ در اقیانوس اطلس و گذر از کانال مانش، مصداق تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ منطقه ای است که نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش در اینجا بر همگان نمایان شد. 

سرلشکر رحیم صفوی به اسکورت ناوشکن های نداجا از  کشتی های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش، به خوبی به وظیفه خود در اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد و بویژه در دریای سرخ عمل می‌کند. 

دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا خطاب به دشمنان ایران اسلامی هشدار داد: اگر غلطی از دشمنان کشور عزیزمان ایران سر بزند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی،  در ۴۸ ساعت تمام منابع دشمنان در منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 دی 1400 - 8:11:48