رئیس مجلس : شهید سلیمانی پرورش یافته نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی است

پنج شنبه 9 دی 1400 - 20:49:41
رئیس مجلس : شهید سلیمانی پرورش یافته نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی است

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت شهید سلیمانی افتخار فرهنگ قرآنی، مکتب اهل بیت (ع) و پرورش یافته نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آقای محمد باقر قالیباف امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر ری، افزود: جای شهید سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده میدانی و سرداری مخلص در میان ما خالی است.
قالیباف همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم؛ حمله تروریستی به خودرو حامل شهید سلیمانی و همرزمانش را یک اقدام رذلانه از سوی استکبار جهانی به سرکرده آمریکای جنایکتار خواند و افزود: کشور در این مقطع زمانی و شرایط حساس نیازمند وجود فرمانده میدانی و سرداری مثل شهید سلیمانی است و از این لحاظ انصافاً جای او در میان ما خالی است، برای همه ما جای قصه و اندوه است که چنین فرد لایق، شایسته، شجاع، مدیر و مدبر در جمع ما نیست.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه امروز جای خالی شهید سلیمانی در جای جای انقلاب را حس می‌کنیم گفت: شهادت وی از این جهت جای تبریک نیز دارد که شهید سلیمانی افتخار فرهنگ قرآنی و مکتب اهل بیت (ع) است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار این است که وی بزرگ شده و پرورش یافته نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 9 دی 1400 - 18:45:29