برگزاری مراسم حماسه 9 دی در 800 شهر کشور

پنج شنبه 9 دی 1400 - 13:56:35
برگزاری مراسم حماسه 9 دی در 800 شهر کشور

تهران - الکوثر : طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم ۹ دی امروز در 800 شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حماسه ۹ دی، حماسه‌ای است که به دست مردم خلق شد و با مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام، آتش فتنه‌ها برای همیشه خاموش شدند.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

مراسم بزرگداشت سالروز نهم دی ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم گفت: هر انقلابی با تغییر و دگرگونی در طبقه حاکم بر آن همراه است البته همه انقلاب‌ها اینطور نیست، اما امام خمینی(ره) هم هیات حاکمه را تغییر داد و هم طبقه حاکم را تغییر داد.

وی در ادامه گفت: ویژگی‌های انقلاب‌های توحیدی بسیار زیاد است که مهمترین ویژگی آن ضداستکبار بودن آن و همچنین ضداستعمار بودن آن است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: نقش مردم در حفظ و بقای انقلاب بسیار تعیین کننده است به طوری که یک ضلع اصلی این نظام مردم هستند.

وی ادامه داد: فتنه۸۸ با همه جوانب به دنبال تغییر جهت انقلاب بودند، اما مردم با حضور خود در ۹دی آن فتنه را خنثی کردند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  افزود: در فتنه۸۸ مشکل اصلی این بود که کسانی در راس بودند که در کنار امام بودند و مردم باید بدانند هر کسی سابقه انقلابی دارد معنی آن این نیست که انقلابی مانده است.

وی در ادامه گفت: فتنه۸۸ اولین نبوده و آخرین هم نیست و باید بدانیم که قدرت فتنه این است که گاهی چهره‌های برجسته را به سقوط می کشاند.

سعیدی گفت: ما باید برای آینده پیش بینی کنیم، زیرا انقلاب ما ۱۰ساله یا ۲۰ساله نیست و این انقلاب استمرار دارد و باید این انقلاب را به آخرین ذخیره الهی متصل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: دشمن نسبت به دولت سیزدهم حساسیت ویژه دارد، چون این دولت در مقابل دشمنان اصلا کوتاه نمی‌آید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 9 دی 1400 - 13:56:14