سرلشکر سلامی : دفاع ما در مبادی عملیاتی دشمن خواهد بود

پنج شنبه 2 دی 1400 - 13:53:17
سرلشکر سلامی : دفاع ما در مبادی عملیاتی دشمن خواهد بود

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد آغاز اقدامات دفاعی ایران از مبادی عملیاتی دشمن خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  روز چهارشنبه در حاشیه مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17، در جمع خبرنگاران گفت: ما راهبرد دفاعی مان را با تاکتیک تهاجمی همراه می کنیم. یعنی وقتی از تمامیت ارضی و استقلال و منافع حیاتی کشورمان دفاع می‌کنیم، این دفاع پدافندی نیست و دفاع ما همراه با تهاجم های پی در پی به مبادی عملیاتی دشمن همراه خواهد بود.

سرلشکر سلامی افزود: در نیروی زمینی و نیروی دریایی سپاه این اصل وجود دارد که نظم و آرایش عملیاتی دشمن در مبدا عملیات قبل از آنکه شکل سازماندهی شده ای به خود بگیرد، به هم ریخته خواهد شد و یک بی نظمی و آشوبی در آرایش عملیاتی دشمن اتفاق خواهد افتاد.

رزمایش  مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت پنج روز از روز (دوشنبه) در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور یگان هایی از نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و همچنین برخی از یگان های مردم پایه بسیج مستضعفین در حال برگزاری است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 2 دی 1400 - 13:53:8