اجرای موفقیت آمیز عملیات پهپادهای تهاجمی در رزمایش پیامبراعظم (ص)

پنج شنبه 2 دی 1400 - 11:56:0
اجرای موفقیت آمیز عملیات پهپادهای تهاجمی در رزمایش پیامبراعظم (ص)

تهران - الکوثر : سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ از اجرای موفقیت آمیز عملیات توسط پهپادهای تهاجمی و دفاع قاطع و مستحکم نیروهای ویژه در سواحل جنوبی در این رزمایش خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار «حمید سرخیلی» در حاشیه برگزاری سومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اجرای تمرینات سالیانه، اقدام به برگزاری این رزمایش کرده‌ است.

سردار سرخیلی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش، عملیات نیروهای ویژه صابرین برای ضربه زدن به دشمن که از مبادی مختلف (هوایی، زمینی ودریایی) قصد نفوذ داشتند انجام شد.

سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ افزود: در این رزمایش همچنین از پهپادهای انتحاری چه دست پرتاب‌ها و چه دورپروازها با قدرت انفجاری بسیار خوب با موفقیت استفاده شد.

سردار سرخیلی با بیان اینکه در بخش اول رزمایش عملیات ضد هلی‌برن و دفاع از سواحل به‌خوبی انجام شد، گفت: نیروی زمینی سپاه با بکارگیری پهپادهای رزمی و تهاجمی برد عملیاتی خود را علیه دشمن گسترش داده‌ است و عملیات آنها با موفقیت انجام شد.

رزمایش  مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت پنج روز از روز (دوشنبه) در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور یگان هایی از نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و همچنین برخی از یگان های مردم پایه بسیج مستضعفین در حال برگزاری است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 2 دی 1400 - 11:55:47