فراخوان تظاهرات در مغرب در اعتراض به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جمعه 26 آذر 1400 - 19:50:14
فراخوان تظاهرات در مغرب در اعتراض به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برگزاری تظاهرات گسترده در اعتراض به عادی سازی روابط کشور مغرب و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ضمن فراخوان برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف کشور مغرب در 22 دسامبر، سالروز عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، لغو توافق های امضا شده بین کشور مغرب و رژیم صهیونیستی را هم خواستار شد.

جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصمیمی مبنی بر اعلام 22 دسامبر به عنوان روز ملی همبستگی با شعار "نبرد ما تا لغو عادی سازی روابط کشور مغرب و رژیم صهیونیستی ادامه دارد"، اتخاذ کرده است.

دسامبر سال 2020، رژیم صهیونیستی و کشور مغرب از سرگیری روابط دیپلماتیک بین دو طرف را اعلام کردند.

پس از اعلام عادی سازی روابط کشور مغرب و رژیم صهیونیستی، مردم کشور مغرب با برگزاری تظاهراتی روند عادی سازی روبط با رژیم اسرائیل را خیانت به فلسطین و خنجر زدن از پشت به ملت آن برشمردند.

مغرب پس از امارات، بحرین و سودان چهارمین کشوری است که در سال 2020 به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورد که با واکنش شدید جهان اسلام مواجه شده است.

روابط کشور مغرب و رژیم صهیونیستی از سال 2000 در پی آغاز انتفاضه الأقصی قطع شده بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 26 آذر 1400 - 19:42:52

دسته بندی :