آغاز رزمایش «درع القدس» گردان‌های «القسام» در نوار غزه

چهار شنبه 24 آذر 1400 - 16:46:45
آغاز رزمایش «درع القدس» گردان‌های «القسام» در نوار غزه

تهران- الکوثر: شاخه نظامی حماس امروز (چهارشنبه) رزمایشی نظامی به نام «درع القدس» را با هدف بالا بردن آمادگی رزمی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس به مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس این جنبش رزمایشی تحت عنوان «درع القدس» (سپر قدس) را آغاز کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، این رزمایش با هدف بالابردن آمادگی رزمی انجام می‎شود و سناریوهای مختلف را شبیه‌سازی می‌کند.

القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مانورها بخشی از یک سری تمرینات نظامی مستمر برای شبیه‌سازی اشکال مختلف عملیات رزمی است.

هفته جاری، «محمد ابوعسکر» از سران حماس در گفت‌وگو با رادیو محلی «الاقصی» گفت، مقاومت فلسطین برای انجام رزمایش بزرگ نظامی با حضور همه گروه‌ها طی چند روز آینده آماده می‌شود.

وی تصریح کرد، هدف رزمایش مذکور رساندن این پیام به رژیم صهیونیستی است که اگر این رژیم در فکر ارتکاب حماقت جدید علیه نوار غزه است مقاومت برای مقابله با هر تجاوزی آماده می‌باشد.  

ابوعسکر تأکید کرد، از اکنون برای این رزمایش آماده می‌شوند تا رزمایشی قدرتمند باشد و شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی از طریق آن پیام خود را به رژیم صهیونیستی برسانند.

وی همچنین گفت، دو رزمایش کوچکتر نیز احتمالا فقط توسط کتائب القسام شاخه نظامی حماس در شمال و جنوب نوار غزه برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


چهار شنبه 24 آذر 1400 - 12:4:11

پربازدیدها