قالیباف : پارلمان های ایران و ترکیه نقش مهمی در ارتقای روابط بین دو کشور دارند

پنج شنبه 18 آذر 1400 - 9:46:17
قالیباف : پارلمان های ایران و ترکیه نقش مهمی در ارتقای روابط بین دو کشور دارند

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، تاکید کرد : پارلمان های ایران و ترکیه نقش مهمی در ارتقای روابط بین دو کشور دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه با استقبال " عثمان نوری "  رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران، برای شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی وارد استانبول شد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در بدو ورود به  فرودگاه  استانبول  گفت : روابط دو کشور و به خصوص روابط مجالس ایران و ترکیه در سطح خوبی قرار دارد و امیدوارم این روابط به ارتقای بیشتر همکاری ها منجر شود. 
عثمان نوری نیز  در استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ایران و ترکیه در منطقه، بر توسعه روابط دو کشور تاکید کرد و گفت: امیدوارم دو کشور بتوانند تا سال ۲۰۲۳ با گفتگوهای نزدیک و رو به جلو، در مسیر ارتقای روابط گام بردارند.
قالیباف و هیات پارلمانی ایران، در اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) که  با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روزهای 9 و 10 دسامبر در شهر استانبول  ترکیه برگزار می شود  شرکت می کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 آذر 1400 - 8:17:42