خطیب‌زاده: ایران تمام تلاش خود را برای تامین امنیت خود انجام می دهد

دو شنبه 8 آذر 1400 - 13:11:20
خطیب‌زاده: ایران تمام تلاش خود را برای تامین امنیت خود انجام می دهد

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای تامین امنیت خود انجام می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سعید خطیب زاده» در نشست خبری هفتگی خود با رسانه های داخلی و خارجی در پاسخ به خبرنگار ایران پرس و در واکنش به ادعای اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده ایران از چابهار و قشم برای حملات پهپادی گفت: هیچکس نمی تواند به امنیت ایران، جغرافیای خلیج فارس و امنیت پیرامونی آن خدشه وارد کند.

خطیب زاده با بی ارزش خواندن این ادعاها افزود: ایران هر کاری که می تواند برای حفظ امنیت خود انجام می دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همچنین با اشاره به یادداشت مشترک وزیر خارجه انگلیس با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام نشان می‌دهد نه تنها برخی از این کشورها در مذاکرات جدی نیستند بلکه بدنبال ایجاد زمینه‌هایی هستند برای این که این گفت و گوها تکثیر پیدا کند.

خطیب‌زاده با تبریک روز جهانی همبستگی با مردم مظلوم فلسطین نیز گفت: فلسطین برای ما یک آرمان غیرقابل خدشه است و رنج و آلام مردم ان سرزمین هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نمی شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همچنان در راستای نقض حقوق فلسطین عمل می‌کند، گفت: ما ضمن حمایت از حقوق حقه مردم فلسطین، عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسراییل را محکوم می کنیم چون آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 8 آذر 1400 - 13:11:10

پربازدیدها