دریادار ایرانی : بالاترین فناوری را در صحنه عمل ارائه می‌کنیم

شنبه 6 آذر 1400 - 12:3:0
دریادار ایرانی : بالاترین فناوری را در صحنه عمل ارائه می‌کنیم

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی این توانمندی را دارد که بالاترین فناوری را در صحنه عمل و در زمینه زیر دریایی و ناوشکن‌های سنگین و سبک در کلاس‌های مختلف ارائه می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش ایران اظهار کرد: امروز در عمق اقیانوس هند و دریای سرخ مشغول اجرای عملیات بسیار حیاتی و حساس و مهم هستیم و توانستیم به گونه‌ای عمل کنیم که امنیت برای همه منطقه و جهان برقرار باشد.

دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی درباره اثرات تحریم بر صنایع دفاعی ایران اظهار کرد: تحریم‌ها برداشته شود یا نشوند برای ما فرقی نمی کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران خاطرنشان کرد: اینکه ما بخواهیم فروش سلاح داشته باشیم ،در حوزه تصمیم‌گیری و اختیارات من نیست یقیناً این توانمندی را جامعه علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران امروز با قدرت به جهانیان ارائه کردند.

 دریادار ایرانی یادآورشد: وقتی دشمن نقطه فشار را بر مردم ما متمرکز می کند و بهداشت ما را تحریم می کند، یعنی دیگر خیلی عاجز هست و توانمندی آن در صحنه عمل و در صحنه رزم به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده و بی‌آبرویی منطقه را ترک می‌کند لذا مردم را نقطه هدف قرار می دهد. البته از دشمن چنین نیتی چیز جدیدی نیست و بارها و بارها تجربه کردیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 و تجهیزات نیروی دریایی ارتش ایران در این رزمایش اظهار کرد: دستاوردهای مهمی که ما در مشترک ذوالفقار ۱,۴۰۰ در حوزه دریا داشتیم تجهیزات جدیدی که به ما الحاق شده بود، در زمینه عملیاتی حضور پیدا کرد و ما برای آنها وظیفه عملیاتی تعریف کردیم و به لطف خدا این تجهیزات را در صحنه عمل آزمایش کردیم که خدا را شکر می‌کنیم که بسیار موفق بودند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 6 آذر 1400 - 11:17:39