مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد

سه شنبه 2 آذر 1400 - 9:4:54
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد

تهران - الکوثر : مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دیدار و گفتگو با رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امورخارجه ایران وارد تهران شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه دوشنبه در صدر هیاتی برای دیدار و گفتگو با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران وارد تهران شد و در بدو ورود مورد استقبال «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

گفت‌و‌گو درباره ایجاد چارچوب مشخص همکاری‌ها میان سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محورهای مذاکره گروسی در دیدار با مقامات ایرانی اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران صبح فردا (سه‌شنبه) با هم دیدار و گفت و  گو خواهند کرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه درباره  سفر به تهران در توئیتی ابراز امیدواری کرد: در گفت‌وگوی مستقیم با مقامات ایرانی، آژانس بتواند فعالیت‌های راستی آزمایی را در ایران از سر بگیرد.
در همین حال، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امورخارجه روز دوشنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران با اشاره به سفر گروسی به تهران گفت: همواره سعی شده است روابط ایران و آژانس فنی و در چارچوب پادمان و اساسنامه و رویه‌های آژانس باشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 2 آذر 1400 - 9:4:45