شهادت کودک ۱۳ ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

شنبه 15 آبان 1400 - 10:51:31
شهادت کودک ۱۳ ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

تهران - الکوثر : وزارت بهداشت فلسطین در کرانه باختری از شهادت یک کودک ۱۳ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وزارت بهداشت فلسطین  اعلام کرد :«محمد دعدس» کودک  ۱۳ ساله فلسطینی  روزجمعه  بدست اشغالگران صهیونیست در شرق روستای «دیر الحطب» واقع در شرق «نابلس» در کرانه باختری به شهادت رسید.

همزمان با اعلام این خبر، رسانه‌های محلی فلسطین از جراحت شدید یک نظامی اسرائیلی در پی پرتاب سنگ از سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی در «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

همچنین  نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش به مناطقی در قدس اشغالی با جوانان فلسطینی این شهر درگیر شده و از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی در این باره اعلام کرده‌اند، به دنبال این درگیری‌ها شماری از شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شدند.

اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ازجمله شهر قدس در حالی صورت می‌پذیرد که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به آنها درباره تداوم سرکوبگری‌هایشان هشدار داده بودند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 15 آبان 1400 - 10:51:23

دسته بندی :