قالیباف : مقابله با قدرت‌ های زورگو حکیمانه ترین حرکت اجتماعی ملت ایران است

چهار شنبه 12 آبان 1400 - 10:55:56
قالیباف : مقابله با قدرت‌ های زورگو حکیمانه ترین حرکت اجتماعی ملت ایران است

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد : مقابله با قدرت های زورگو و دفاع از منافع کشور، وحدت و امنیت ملی حکیمانه ترین حرکت اجتماعی ملت ایران است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور نشست علنی  مجلس، با گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در این روز تاریخی دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را شجاعانه تسخیر کردند.

" قالیباف "  افزود :   دانشجویان هویت ضد مردمی و مداخله جویی  آمریکا را به جهان نشان دادند و فصل جدیدی را رقم زدند.

رئیس مجلس  تصریح کرد :  تسخیر لانه جاسوسی موجب شد فصل جدیدی برای عدالت جویان و حقیقت طلبان سراسر دنیا در برابر زورگویی ها و دخالت‌های آمریکا و سایر رژیم‌های مستکبر رقم بخورد.

قالیباف همچنین گفت: حرکت مردم ایران در تمامی سالهای بعد از انقلاب در جهت مقابله با زورگویی های مستکبران  عاقلانه و کاملاً در راستای منافع ملی بوده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: کشورهای استکباری همچون آمریکا و پیش از آن بریتانیا هرگاه توانسته‌اند با توطئه های پیچیده یا جنگ افروزی علیه استقلال، موجودیت یا منافع مردم ایران اقدام کرده‌اند که فقط یک مورد از آنها کودتای ۲۸ مرداد است.

قالیباف  افزود: مقابله با این قدرت های زورگو و دفاع از منافع کشور و وحدت و امنیت ملی حکیمانه ترین حرکت اجتماعی ملت ایران است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 آبان 1400 - 10:55:47