پیشنهاد شورای ترافیک تهران برای لغو محدودیت تردد شبانه

سه شنبه 11 آبان 1400 - 18:58:57
پیشنهاد شورای ترافیک تهران برای لغو محدودیت تردد شبانه

تهران - الکوثر : شهردار تهران از پیشنهاد شورای ترافیک تهران برای لغو محدودیت تردد شبانه به ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهر تهران امروز از آسیب‌های جدی در حوزه اجتماعی رنج می‌برد که روح و روان مردم را جریحه دار کرده و چهره شهر را زشت کرده است.

وی گفت: این آسیب‌ها ریشه‌ها و زمینه‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها به موضوع‌های کلان کشور مربوط می‌شود.
شهردار تهران با قدردانی از استاندار تهران و فرماندار انتظامی تهران بزرگ افزود: امروز با تشکیل این جلسه گامی در جهت تصمیمی قاطع و جدی برداشته شده است یعنی حرکت در مسیر ساخت یک شهر الگو تا از این طریق گره گشایی از زندگی مردم داشته باشیم؛ لذا شهرداری با افتخار یکی از رویکرد‌های جدی خود را موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی قرار داده است تا روح و جسم شهر را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه می‌توانیم در برنامه ۴ ساله چهره شهر را از آسیب‌های اجتماعی پاک کنیم، گفت: یکی از کار‌های اساسی ما بررسی موضوع‌های اجتماعی است که قطعا با هم افزایی دستگاه‌ها در برنامه ۴ ساله می‌توانیم چهره شهر را از آسیب‌های اجتماعی منزه کنیم.
زاکانی افزود: باید به التیام ریشه‌های به وجود آوردن آسیب، دقت جدی داشته باشیم و همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهند تا این معضلات را برطرف کنند.
شهردار تهران درباره لغو محدودیت تردد شبانه نیز گفت: در جلسه شورای ترافیک قائل به لغو این موضوع بودیم چرا که با توجه به شرایط امروز شهر تهران این محدودیت موثر نیست.
وی ادامه داد: لذا شورای ترافیک پیشنهاد حذف این محدودیت را به ستاد مقابله با کرونا ارائه می‌دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 آبان 1400 - 18:55:49