رایزنی مقامات نظامی ایران و پاکستان درباره تقویت همکاری‌ها

چهار شنبه 21 مهر 1400 - 17:11:7
رایزنی مقامات نظامی ایران و پاکستان درباره تقویت همکاری‌ها

تهران- الکوثر: مقامات نظامی ایران و پاکستان درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم و تامین امنیت گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر "محمد باقری" رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان طی دیداری با ژنرال " ندیم رضا" رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان درخصوص توسعه مناسبات نظامی و دفاعی میان دو کشور به رایزنی پرداخت.
مقامات نظامی ایران و پاکستان در نشستی طیف وسیعی از موضوعات از جمله افزایش همکاری ها در زمینه امنیت مرزی، مبارزه با تروریسم و همکاری‌های آموزشی و امنیتی را بررسی کردند.
بررسی آخرین تحولات مربوط به افغانستان و راهکار‌های محافظت از صلح و ثبات منطقه‌ای از دیگر محور‌های گفتگوی سردار باقری و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان بود.
سردار سرلشکر باقری که شب گذشته در دومین سفر رسمی خود به پاکستان وارد اسلام آباد شده صبح امروز در مقر ارتش این کشور در شهر راولپندی با ژنرال " قمر جاوید باجوا" فرمانده ارتش پاکستان نیز دیدار کرد، دیدار با "عمران خان" نخست وزیر پاکستان از دیگر برنامه‌های امروز رییس ستادکل نیرو‌های مسلح کشورمان در اسلام آباد است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


چهار شنبه 21 مهر 1400 - 16:25:42