سردار پاکپور: مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب شمال عراق تا ریشه‌کنی ادامه دارد

چهار شنبه 7 مهر 1400 - 18:30:27
سردار پاکپور: مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب شمال عراق تا ریشه‌کنی ادامه دارد

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مرحله اول مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب انجام شد و به مقابله تا ریشه‌کنی آنها در شمال عراق ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ محمد پاکپور روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشمرگان کُرد مسلمان در سنندج اظهار داشت: دشمنان مرتب نسبت به تجهیز و پشتیبانی گروهک‌های ضد انقلاب در اقلیم اقدام کردند و اینها شروع به شیطنت کردند.

وی افزود: تیمهای چند نفره این گروهک‌ها به داخل مرز نفوذ می‌کنند که با کار و تلاشی که صورت می‌گیرد آنها هم ریشه کن می‌شوند.

سردار پاکپور با یادآوری اینکه این گروهک‌ها در مناطق شمال عراق مقر و پایگاه ایجاد کرده‌اند که نسبت به این موضوع حساسیم و این را برنمی‌تابیم که آنها با آرامش علیه کشور توطئه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانایی‌های رزمی و نظامی یادآور شد: آمادگی ما برای هرگونه اقدام تهدید آمیز به حد اعلای خود رسیده و شرایط ما شرایط قبل نیست که برای یک سیم خاردار محتاج باشیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز ما تعیین می‌کنیم شرایط برگشت به برجام چگونه باشد اظهار داشت: امکانات و تجهیزات و نیروهایی مسلح ما کاملا آماده است و دنیا نیز آن را درک کرده است.

وی با یادآوری فرار آمریکا از افغانستان گفت: بزرگترین شکست دوران قرن اخیر آمریکا شکست افغانستان بودو شرایط آنها به گونه‌ای شد که نیروهای خود را از بالگرد و از پشت بام به فرودگاه می‌بردند و به شکل خفت باری از افغانستان فرار کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 7 مهر 1400 - 18:30:19