سرلشکر باقری: جنگ تحمیلی عامل استحکام بنیان‌های انقلاب شد

سه شنبه 30 شهریور 1400 - 10:18:44
سرلشکر باقری: جنگ تحمیلی عامل استحکام بنیان‌های انقلاب شد

تهران - الکوثر : رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی این توطئه جهانی که با هدف نابودی انقلاب و محو نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود، در برخورد با سد مقاومت مردم ناکام ماند و این تهدید بزرگ خلاف اراده ابرقدرت‌ها، عامل استحکام بنیان‌های انقلاب شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مصادف با روز جهانی صلح ۱۴۰۰، آورده است: با ظهور انقلاب اسلامی و پدیدار شدن تهدید برای نظام ناعادلانه بین‌المللی قدرت‌های استکباری و استعماری جهان و ایجاد تزلزل در مناسبات ظالمانه رایج جهانی از سوی جمهوری اسلامی ایران، نظام سلطه و استکبار در یک ائتلاف گسترده و همه جانبه، صدام و رژیم بعثی حاکم بر عراق را به شعله‌ور سازی جنگ تحمیلی و تجاوز و اشغال بخش های وسیعی از میهن اسلامی ترغیب کرد.

‌رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: این توطئه جهانی که با هدف نابودی انقلاب و محو نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود، در برخورد با سد مقاومت، ایستادگی پایداری ملت و رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های تاریخ ساز رزمندگان و ایثارگران ناکام ماند و این تهدید بزرگ در معادله‌ای معکوس برخلاف اراده ابرقدرت‌های شرق و غرب به عامل استحکام بیشتر بنیان‌های انقلاب و بسط و نفوذ گفتمان آن در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

باقری اظهار کرد: نگاهی به جنگ یمن و جنایاتی که بر ملت غیور و مظلوم این کشور می‌گذرد، بیانگر این حقیقت است که ورای شعار صلح طلبی غربی، بخش عمده جنگ افزارهای مورد استفاده عربستان و ائتلاف جنایتکار علیه ملت یمن از جانب سردمداران کشورهای به اصطلاح صلح طلب و بشردوست به ویژه امریکا تامین می‌شود .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با طرح این پرسش که آیا حضور آنها در کشورهای تحت تجاوز ، اشغال و جنگ ازجمله در عراق و افغانستان و.... به راستی صلح ، امنیت و آرامش به ارمغان آورده است، ادامه داد: به راستی باید باور کرد عقب‌نشینی عجولانه از پایگاه های  نظامی در افغانستان برای صلح ، آرامش و دموکراسی در افغانستان است؟ کافی است نگاهی به این روزهای این کشور بیاندازیم!! مقداری به واقعیت‌ها و رخدادهای این روزهای یمن بیاندیشید تا ببینید حمایت و مجاورت ارتش امریکا با ائتلاف سعودی چه بر سر مردم مظلوم و بی دفاع یمن آورده است.

وی خطاب به سربازان و نظامیان آزاداندیش آمریکا گفت: اجازه ندهید حاکمان بی‌خرد دولت امریکا و جنایتکاران تروریست و خون آشام نشسته در اتاق‌های فرماندهی ارتش این کشور  با چهره پردازی های موهوم  و سخیف، بین شما و حقایق و واقعیات بین المللی فاصله اندازند و شما را پیاده نظام سحرشده سیاست های سلطه و جنگ افروزی خود قرار دهند! آنها درتلاش هستند شما را از هرگونه تفکر و تامل پیرامون برخی مسائل و واقعیات تلخ آشکار و انکار ناپذیر جهان که محصول طراحی و برنامه‌ریزی لابی صهیونیستی است، بترسانند و بگریزانند .


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 30 شهریور 1400 - 10:18:37