قالیباف: هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد

پنج شنبه 25 شهریور 1400 - 17:14:1
قالیباف: هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد

تهران- الکوثر: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دامنه مشکلات اقتصادی کشور گفت: هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد و مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش‌های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمدباقر قالیباف در آیین یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت‌الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری که در مصلای بهشهر برگزار شد، افزود: تداوم مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در گرو گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با تشریح دستاوردهای ۴۲ساله انقلاب اسلامی گفت: عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و ایثار فرزندان سلحشور کشور در دوران دفاع مقدس است.

وی دشمنی‌ها و کینه توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی کشورمان را یادآور شد و افزود: عمق عداوت‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی ایران ناشی از نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایستادگی کشورمان در برابر استکبار جهانی خاطرنشان کرد: مواضع اصولی و آرمانی ملت ایران در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی کشورمان در عبور از بحران‌های مختلف ملی و جهانی است.

قالیباف با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان آن را غیر انسانی و ناجوانمردانه دانست و افزود: باید با اتکا به ظرفیت‌ها و توان داخلی مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: جریان عوض شده و مسؤولان باید دنبال مردم بدوند که ما برای همین انقلاب کردیم، تجربه و علم می‌گوید باید سه برابر دشمن امکانات داشته باشیم تا در برابرشان بایستیم، ما در جنگ دیدیم که با عده قلیل هم می‌شود با سنت‌‌های الهی پیروز شد.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم تاکارها را به مردم واگذار کنیم، همچنان که مردم در انقلاب و دفاع مقدس حاضر بودند، مدیر لایق باید فرصت را در اختیار مردم گذاشته و جوانان در مسیر انقلاب حرکت کنند تا با وحدت بر مشکلات فائق شویم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 25 شهریور 1400 - 16:49:44