جهاد اسلامی : اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی جنایتی نابخشودنی است

پنج شنبه 18 شهریور 1400 - 12:1:30
جهاد اسلامی : اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی جنایتی نابخشودنی است

تهران - الکوثر : جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی را جنایتی نابخشودنی دانست و تاکید کرد، صهیونیست‌ها بدانند که مقاومت، اسرای فلسطینی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، درپی فرار۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی که پس از فرار 6 اسیر فلسطینی شدت گرفته ، صادر و آن را محکوم کرد.

جهاد اسلامی دراین بیانیه، عموم فلسطینیان را به تشدید درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف کرانه باختری فراخواند. 

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای  به رژیم صهیونیستی درباره عواقب استمرار اقدامات سرکوبگرانه علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم هشدار داد و اعلام کرد ، رژیم  صهیونیستی مسئول کامل نتایج و پیآمدهای این سیاست خطرناک و جان همه اسراست .

روز گذشته هم  گروه‌های مقاومت فلسطین از طریق مصر پیام شدید اللحنی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌ و نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع ، ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده واعلام کردند، در چنین صورتی، اوضاع  به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.

بامداد روز دوشنبه پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

درپی فرار6 اسیر فلسطینی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اقدامات خشونت بار خود علیه اسرای فلسطینی درزندانها را شدت بخشیده و خانواده تعدادی از آنها را بازداشت کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 شهریور 1400 - 12:1:21

دسته بندی :