پیام تسلیت سران سه قوه در پی درگذشت سرلشکر فیروز آبادی

جمعه 12 شهریور 1400 - 17:33:56
پیام تسلیت سران سه قوه در پی درگذشت سرلشکر فیروز آبادی

تهران - الکوثر ، رئیس جمهور ، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه در پیامهای جداگانه درگذشت سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت «سیدحسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و دو دهه در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به طور  صادقانه خدمت نمود.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی  در پیامی نوشت: در گذشت سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح موجب تاثر و تاسف شد.

اینجانب این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، عموم فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و خانوادۀ مکرم و معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

در پیام تسلیت «غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه نیز آمده است: سرلشکر فیروزآبادی در تمام طول بعد از انقلاب اسلامی در خدمت به نظام و مردم تلاش شایانی داشتند و در زمان هشت سال دفاع مقدس و بیش از دو دهه در سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح مجاهدت و تدابیربه یاد ماندنی از خود به جا گذاشتند.

رییس قوه قضاییه ایران افزود: رحلت این بسیجی مخلص را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، نیروهای مسلح وخانواده مکرم تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده ایشان از خداوند متعال مسالت دارم.

سردار سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» رئیس پیشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، امروز (جمعه) پس از مدتی بیماری، به دیدار معبود شتافت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 12 شهریور 1400 - 17:33:33