فرمانده نیروی دریایی ارتش : اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت و آرامش منطقه را بهم بریزند

چهار شنبه 10 شهریور 1400 - 17:5:5
فرمانده نیروی دریایی ارتش : اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت و آرامش منطقه را بهم بریزند

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق ارتشهای جهان که به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک برگزار شد، گفت: هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌ جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند.

"امیردریادار  ایرانی "،  افزود :  ایران اسلامی سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و متعهد به نظام و آرمان های اسلامی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره منادی صلح و دوستی بوده و دست دوستی به ملت ها داده است، تصریح کرد:  روی پای خود ایستادیم و امروز به عنوان کشوری مستقل از حوزه دریا حفاظت میکنیم.
دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه اقتدار یکی از پیامهای این مسابقات است، افزود: برخی ها نمی خواهند کشورهای آزاده را در کنار هم ببینند و تلاش می کنیم با ظرفیت های موجود، هر ساله میزبان رشته های مختلف مسابقات ارتشهای جهان بوده و کیفیت مسابقات را بالا ببریم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 10 شهریور 1400 - 17:4:55