رئیسی: محورهای اقتصادی بیانات رهبری پیگیری و اجرا شود

یک شنبه 7 شهریور 1400 - 16:2:29
رئیسی: محورهای اقتصادی بیانات رهبری پیگیری و اجرا شود

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: محورهای اقتصادی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به طور دقیق و مستمر پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه  در نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: محور اصلی در تصمیم‌گیری‌ها استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر نیروهای فعال و جوان و آماده به کار باشد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: محورهای اقتصادی  بیانات   رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از طریق دبیرخانه ستاد و هر یک از اعضای تیم اقتصادی دولت، به طور دقیق و مستمر پیگیری و اجرایی شود.

رئیسی با اشاره به ۱۰ محور مهم اقتصادی مطرح شده در رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیوند نزدن مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته ‌ای و نتایج آن باید همواره مورد توجه همه اعضای دولت به ویژه ستاد هماهنگی اقتصادی قرار بگیرد و باید محور اصلی در تصمیم گیری ها ظرفیت های داخلی و تکیه بر نیروهای فعال و جوان و آماده به کار باشد.

رئیس جمهوری ایران، توجه لازم و دقیق به اصل مهم عدالت ورزی در تمام تصمیمات دولت و بخشنامه های اجرایی را ضروری دانست و گفت: همه تصمیمات دولت باید پیوست عدالت ورزی داشته باشد و بر این مبنا پیگیری و با اقتدار اجرایی شود.

رئیسی، همچنین بهبود فضای کسب و کار و اصلاح و تقویت نظام بانکی را از وظایف و دستور کار ستاد هماهنگی اقتصادی برشمرد.

رئیس جمهوری ایران، به تیم اقتصادی دولت هم مأموریت داد با استفاده از تجربه‌ها و دیدگاه‌های نخبگان هرچه سریعتر بودجه دولت و راهکارهای تقویت ارزش پولی را بررسی و ارائه کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 7 شهریور 1400 - 16:2:16