سرلشکر باقری: افزایش توان تهاجم ، سیاست راهبردی نیروهای مسلح است

شنبه 30 مرداد 1400 - 15:18:54
سرلشکر باقری: افزایش توان تهاجم ، سیاست راهبردی نیروهای مسلح است

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت «روز صنعت دفاعی» افزایش توان تهاجم را سیاست راهبردی نیروهای مسلح دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در پیامی به مناسبت «روز صنعت دفاعی» تأکید کرد: نیرو‌های مسلح کشور، بازدارندگی مطمئن بومی و افزایش توان تهاجم به کانون‌های تهدید علیه میهن را سیاست راهبردی خود می دانند.

در این پیام آمده است،  نیرو‌های مسلح انقلابی و قدرت‌آفرین کشور که خط مقدم تحرک و نشانه اقتدار ایران عزیز هستند به تأسی از الزامات و مقتضیات امروز و آینده پیش رو، علم و فناوری را به‌عنوان یکی از پیشران‌های اصلی و موتور محرک پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب قلمداد می‌کنند.
سرلشکر باقری در این پیام آورده است،  نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، مقتدر و مصمم تحت فرامین و منویات حکیمانه  فرماندهی کل قوا، راهبرد صلح، دوستی و هم‌افزایی با ملت‌های منطقه ضد بیگانگان و ماجراجویان فرامنطقه‌ای، را پیگری می کنند.

سرلشکر باقری در این پیام تصریح کرد : نیروهای مسلح بدون اعتنا به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی امپریالیسم رسانه‌ای و آمال و آرزو‌های تعبیرناشدنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان خبیث و پلید آنان، قدرت‌ افزایی دفاعی، بازدارندگی مطمئن بومی و افزایش توان تهاجم به کانون‌های تهدید علیه میهن اسلامی را سیاست راهبردی، حتمی و توقف‌ناپذیر خود می دانند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 30 مرداد 1400 - 15:18:48