رئیسی: اکنون هنگام حرکتی جهادی و مردمی برای تحقق ایران قوی است

شنبه 30 مرداد 1400 - 10:33:44
رئیسی: اکنون هنگام حرکتی جهادی و مردمی برای تحقق ایران قوی است

تهران - الکوثر : رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون هنگامه حرکتی جهادی، حکیمانه، شجاعانه و مردمی است که با بهره جویی از ظرفیت‌های عظیم فکری و نخبگانی و مشارکتی آحاد ملت، همراهی و همدلی مجلس انقلابی و نمایندگان مردم در چارچوب سند تحول دولت مردمی زمینه ساز تحقق ایران قوی باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: برای ابتکار بسیار خوبی که مجلس شورای اسلامی نسبت به بررسی وضعیت وزیران پیشنهادی کرد، سخنان آنها را در کمیسیون‌های اصلی و فرعی شنید و وقت بسیار خوبی گذاشت، باید صمیمانه از آنها تشکر کنم.

وی اضافه کرد: می‌دانیم فرصت خدمت کوتاه است و رنج های مردم بسیار است. این بار امانت جز با هدایت الهی و عنایت اهل بیت (ع) و عزم اراده پولادین برای تحول به سرمنزل مقصود نخواهد رسید و تحول خواهی چز با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی و پیروی از رکن رکین ولایت فقیه به ساحل امن عدالت و پیشرفت منتهی نخواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون هنگامه حرکتی جهادی، حکیمانه، شجاعانه و مردمی است که با بهره جویی از ظرفیت‌های عظیم فکری و نخبگانی و مشارکتی آحاد ملت، همراهی و همدلی مجلس انقلابی و نمایندگان مردم در چارچوب سند تحول دولت مردمی زمینه ساز تحقق ایران قوی باشد.

رییسی گفت: سند تحول مردمی به عنوان چارچوب حاکم بر برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم برگرفته از محورهای بنیادی پنج‌گانه است؛نخست، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دوم تعالی فرهنگ اسلامی و ایرانی، سوم   اقتصاد مقاومتی، چهارم تامین وبهبود معیشت جامعه به ویژه اقشار کم درآمد و پنجم توسعه روابط بین المللی براساس منافع ملی و الهام بخشی در جهان اسلام است که در هریک ازبرنامه ها عدالت وپیشرفت کانون برنامه ریزی قرار گرفته است و برآیند آنها رونق تولید داخلی و تعالی ایران اسلامی خواهد بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 30 مرداد 1400 - 10:33:35