سرلشکر سلامی : منتظر یک حرکت اشتباه صهیونیستها هستیم تا نابودشان کنیم

سه شنبه 19 مرداد 1400 - 9:59:6
سرلشکر سلامی : منتظر یک حرکت اشتباه صهیونیستها هستیم تا نابودشان کنیم

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت شاید لفاظی یک مقام رژیم صهیونیستی باعث شود برخی فکرهایی کنند ، اما حقیقت این است که ما منتظر یک حرکت اشتباه از آن ها هستیم تا نابودشان کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی بویژه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خبر،  از خبرنگاران کشور به عنوان  پیام آوران انقلاب اسلامی  یاد کرد و گفت: شما در جنگ روایت ها که نقطه کانونی نبرد انقلاب اسلامی و استکبار است ،حضور دارید و با ابعاد پیچیده و مرموز آن آشنا هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ رسانه ای غربی ها بر اساس جمع ذهن های مختلف انسان ها که با تشکیل یک سطح به هم پیوسته تصمیم می‌گیرند، طراحی می شود ، افزود: دشمن در تلاش است تا با ایجاد تردید و ابهام در اذهان،یا مقدسات ما را بشکند و یا مسائل را وارونه نشان دهد تا جامعه دچار تنش و اضطراب  شود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در جهان معاصر و لزوم بکارگیری شیوه های اثرگذار در بیان واقعیات و مقابله با جنگ رسانه ای دشمن گفت: امروز به نوعی این خبرنگاران هستند که جهان را اداره می کنند، آنها با اخبار خاص و درکنار هم قرار دادن کلمات هم می توانند اضطراب و نگرانی ایجاد کنند و هم تولیدآرامش داشته باشند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اظهار نظر های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی تصریح کرد:  شاید  لفاظی یک مقام رژیم صهیونیستی باعث شود برخی فکرهایی کنند ، اما حقیقت این است که ما منتظر یک حرکت اشتباه از آن ها هستیم تا نابودشان کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 19 مرداد 1400 - 9:58:56