در سرزمین های اشغالی

 15 اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای نامحدود ادامه می دهند

دو شنبه 4 مرداد 1400 - 20:49:18
 15 اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای نامحدود ادامه می دهند

تهران - الکوثر : باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: 15 اسیر فلسطینی برای مخالفت با سیاست بازداشت اداری که مسئولان رژیم صهیونیستی در پیش گرفته اند به اعتصاب غذای نامحدود خود در زندانهای این رژیم ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  باشگاه اسرای فلسطین با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار این پایگاه قرار گرفت‏, اعلام کرد: 15 اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود به اعتصاب غذای نامحدود ادامه می دهند.
این در حالی است که ”سالم سالم زیدات“ اسیر فلسطینی ساکن الخلیل 15 روز پیش اعتصاب غذای خود را شروع کرده است و ”محمد منیر اعمر“ و ”مجاهد حامد“ دو اسیر فلسطینی برای سیزدهمین روز پیاپی به اعتصاب غذای نامحدود خود ادامه می دهند.
باشگاه اسرای فلسطین در این بیانیه تصریح کرد: چهار اسیر فلسطینی به نام های ”محمود الفسفوس“, ”کاید الفسفوس“, ”رأفت الدراویش“ و ”جیفارا النمورة“ 12 روز است که اعتصاب غذا کرده اند و ”ماهر دلایشه“ دیگر اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای خود برای هفتمین روز متوالی ادامه می دهد.
”علاء الدین علی“, ”فادی العمور“‏, ”حسام ربعی“, ”أحمد عبد الرحمن أبو سل“‏, ”محمد خالد أبو سل“ و ”أحمد نزال“ ششمین روز اعتصاب غذای خود را سپری می کنند و ”مقداد القواسمة“ پنجمین روز اعتصاب غذای خود را می گذراند.اغلب اسرای فلسطینی که اعتصاب غذا کرده اند در زندانهای ”نقب“, ”ریمون“ و ”مجدود“ به سر می برند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


دو شنبه 4 مرداد 1400 - 19:49:18

دسته بندی :