جهاد اسلامی : شهرک‌نشینان صهیونیست هدف مشروع مقاومت هستند

شنبه 26 تیر 1400 - 12:13:45
جهاد اسلامی : شهرک‌نشینان صهیونیست هدف مشروع مقاومت هستند

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش جهاد اسلامی برحق مشروع فلسطینیان در دفاع از خود تاکید کرد و گفت، شهرک نشینیان صهیونیست هدف مشروع مقاومت هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، آنچه که رسانه‌های عبری‌زبان درباره مشارکت نظامیان وشهرک‌نشینان صهیونیست  در قتل ۱۱ نفر از فلسطینیان در کرانه باختری طی ماه گذشته فاش کردند، سند روشنی است بر اقدامات  تروریستی این رژیم غاصب علیه  ملت فلسطین.

سلمی با بیان اینکه ارتش رژیم اشغالگر از اقدامات تروریستی شهرک‌کنشینان علیه ملت فلسطین حمایت می‌کند، افزود ، این اعتراف رسانه‌های اسرائیلی  نشان می‌دهد که فلسطینان در نوک پیکان سناریوهای صهیونیستی برخاسته از قتل و غصب اراضی و آتش زدن محصولات کشاوزی و حمله و تخریب اموال و دارایی‌ها با هدف اخراج آنها از سرزمینشان قرار دارند.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین  تاکید کرد، ملت فلسطین در چنین شرایطی این حق اساسی را برای دفاع از خود در برابر اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر دارد.

یک پایگاه خبری اینترنتی عبری زبان به تازگی اعتراف کرده است که  گروه‌های مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌ نشینان صهیونیست در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در ماه مه گذشته، در یک روز ۱۱ فلسطینی را به قتل رسانده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 26 تیر 1400 - 12:13:37

دسته بندی :