مبارزه با فساد، محور اصلی عملکرد قوه قضاییه

دو شنبه 14 تیر 1400 - 17:35:27
مبارزه با فساد، محور اصلی عملکرد قوه قضاییه

تهران - الکوثر : رئیس پیشین قوه قضاییه ایران توجه به سه موضوع کرامت مردم، ارباب رجوع و همکاران را سه نکته مهم در در دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: مبارزه با فساد و حمایت از تولید از محورهای اصلی عملکرد قوه قضاییه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رئیسی» روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید قوه قضاییه ایران اظهار داشت: دستگاه قضایی در بستر گام دوم نیاز به تحولی داشت و این تحول هم در سندی که تهیه شده دیده شده است و ان‌شاءلله این سند هر سال ارتقا پیدا کند و به اینجایی که الان هست، بسنده نشود.

رئیس پیشین قوه قضاییه ایران خاطرنشان کرد: تلاش من در این مدت این بوده که تحقق موارد هشت‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری در ابلاغ فرمودند را با همکاران عزیز دنبال کرده و تلاش کنیم آنچه که از وعده یا خواسته است به صورت سند درآید که پیش‌روی همه همکاران برای پیگیری و تحقق بماند و تلاش شد حرکت برنامه محور باشد و این حرکت همواره می‌تواند پایدار بوده و تداوم داشته باشد.

رئیسی بیان کرد: باید از همه نهادها و دستگاه‌هایی که با قوه قضاییه همکار بودند، از نیروی انتظامی، مجلس شورای اسلامی، از عزیزانی که در دولت کمک کردند و از نهادهای مختلفی که با قوه قضاییه همکار و همراه هستند، قدردانی کنم 

وی عنوان کرد: اگر موفقیتی در قوه قضاییه بوده که امروز مورد توجه است مربوط به تک تک همکاران است. ممکن است من سخنی را به عنوان مسئول بیان کنم اما مربوط به اقدامات تک تک همکاران است که این افتخار را رقم زدند. این سند مربوط به همه تلاش‌هایی است که افرادی بی‌نام و نشان در دستگاه قضا انجام دادند.

مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه ایران با حضور مسئولان لشکری، کشوری و قضایی برگزار شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 تیر 1400 - 17:35:2