واکنش جنبش جهاد اسلامی به جنایات اشغالگران در قدس اشغالی

سه شنبه 8 تیر 1400 - 18:44:22
واکنش جنبش جهاد اسلامی به جنایات اشغالگران در قدس اشغالی

تهران - الکوثر : جنبش جهاد اسلامی تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ساکنان شهرک سلوان به ویژه محله بستان در شهر قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه ای تاکید کرد،  دشمن صهیونیستی این بار ساکنان محله بستان را هدف قرار داده و این جنایتی سازماندهی شده علیه فلسطینیان با هدف کوچاندن اجباری آنان از سرزمین خود و مصادره املاک و اراضی‌شان با هدف توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها است.

جهاد اسلامی عموم ملت فلسطین را به مقابله با اشغالگران اسرائیلی و دفاع از خود با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن فراخواند و تاکید کرد، ملت فلسطین هرگز در برابر اشغالگران تسلیم نخواهد شد.

این جنبش فلسطینی تصریح کرد، مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز و حماقت دشمن صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌برد و تمامی اقدامات این رژیم در قدس اشغالی را زیر نظر دارد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است، شهر قدس با تمامی محله‌هایش اسلامی و عربی باقی خواهد ماند و توطئه‌های اشغالگران برای تغییر هویت این شهر راه به جایی نخواهد برد. 

نظامیان و خودروهای رژیم صهیونیستی پس از پایان مهلت داده شده، امروز سه شنبه برای تخریب منازل فلسطینی به محله قدیمی سلوان در قدس یورش بردند و درگیری‌هایی در آن رخ داد که در این درگیریها 13 فلسطینی از جمله عکاس شبکه الجزیره زخمی شد.

رژیم صهیونیستی پیش‌تر به خانواده‌های فلسطینی ساکن در حی البستان ۲۱ روز مهلت داده بود تا خانه‌هایشان را به دست خود تخریب کنند، در غیر این صورت باید هزینه تخریب را بدهند و جریمه نیز می‌شوند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 تیر 1400 - 18:44:12

دسته بندی :