تاکید روحانی بر ضرورت استفاده از منابع ارزی برای تسریع واکسیناسیون عمومی

سه شنبه 8 تیر 1400 - 17:15:40
تاکید روحانی بر ضرورت استفاده از منابع ارزی برای تسریع واکسیناسیون عمومی

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ضرورت استفاده از منابع ارزی برای تسریع واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز سه شنبه ،  در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت :  عوارض اقتصادی ناشی از محدودیت های پاندمی کرونا موجب افزایش قیمت های جهانی در تمامی کالاها به ویژه کالاهای اساسی شده است.

روحانی،  همچنین استفاده از منابع ارزی برای تسریع واکسیناسیون عمومی چه از طریق تولید داخل و چه از طریق واردات واکسن را با توجه به اهمیت واکسیناسیون همه افراد جامعه در سریع ترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد.

روحانی افزود : دولت با برآورد واقع بینانه، پیش بینی های لازم را انجام داده و با وجود همه مشکلات بویژه دو مانع بزرگ کرونا و جنگ اقتصادی، اجازه نخواهد داد، دولت سیزدهم در آغاز فعالیت خود با مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی روبرو شود.
رئیس جمهوری ایران، گفت: با آزادسازی منابع ارزی کشور که به ناحق و غیرقانونی در کشورهای مختلف بلوکه شده است، شاهد به ثمر نشستن مقاومت ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی و اعتراف دشمن به ناکارآمدی تحریم ها خواهیم بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 تیر 1400 - 17:15:4