علی عسکری : رسانه های مقاومت قوی تر از همیشه راهشان را ادامه می دهند

سه شنبه 8 تیر 1400 - 14:35:14
علی عسکری : رسانه های مقاومت قوی تر از همیشه راهشان را ادامه می دهند

تهران - الکوثر : رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کارشکنی استکبار جهانی و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا مقابل رسانه های مقاومت، گفت: رسانه های مقاومت قوی تر از گذشته راه خودشان را ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالعلی علی عسکری در دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ، افزود: پشتوانه این رسانه ها، انسان های مصمم ، جهادی و مقاوم هستند و راه را ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان صدا و سیمای ایران خاطرنشان کرد : اگر شاخ و برگ نهالی را که ریشه در زمین دارد بزنیم ، در حقیقت آن را حرص کرده ایم و آن نهال در جهت بارور ترشدن حرکت می کند.

علی عسکری با تاکید بر اینکه دشمنان از بستن رسانه های مقاومت سودی نخواهند برد ، تصریح کرد: بدانید در آینده این رسانه ها قوی تر از گذشته عمل خواهند کرد و اگر تاریخ را ببینید این را خواهید دید و خداوند وعده نصرت داده است .

دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور نمایندگان رسانه های کشورهای مختلف با شعار عدالت رسانه ای و آزادی بیان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است.

این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است و بسیاری از مسئولان رسانه های کشورهای مختلف از طریق فضای مجازی ، مهمان این اجلاس شده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 تیر 1400 - 14:34:53