تجلیل از برنده‌ی افغانستانی مسابقه بین المللی مفازا در شبکه الکوثر

دو شنبه 7 تیر 1400 - 20:7:5
تجلیل از برنده‌ی افغانستانی مسابقه بین المللی مفازا در شبکه الکوثر

تهران- ویژه الکوثر: "سید مصطفی جیدی حسینی" رتبه پنجم مسابقات قرآنی "مفازا" که شبکه الکوثر برگزار می کند، با حضور در ساختمان مرکزی شبکه جهانی الکوثر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آقای جیدی که از کشور افغانستان دراین مسابقات شرکت کرده بود با حضور مدیر گروه معارف شبکه و تعدادی از دست اندرکاران برنامه، هدیه نقدی خود را  دریافت نمود. ایشان ضمن اشاره به اهمیت و سطح بالای این مسابقات ، نظرات خود را نیز در جهت ارتقاء کیفی و کمی برنامه مطرح کرد.

سید مصطفی جیدی در حالی که امسال بالاترین نمره تجوید را در بین شرکت کنندگان دوره چهاردهم کسب کرده بود، در مجموع موفق شد حائز مقام پنجم این دوره از مسابقات در ماه رمضان 1442 شود.

لازم به ذکر است که مسابقه قرآنی "مفازا" با تجربه 14 سال برگزاری در ماه مبارک رمضان، و باحضور شرکت کنندگانی از سرتاسر دنیا، یکی از پرطرفدارترین برنامه های شبکه جهانی الکوثر محسوب می شود و هرساله توسط اساتید و کارشناسان برجسته بین المللی ، محفلی گرم و رقابتی برای تلاوت وداوری قاریان حاضر در مسابقه، فراهم می کند.

هرساله تعداد زیادی از قاریان از کشورهای مختلف با ارسال تلاوت خود برای حضور دراین مسابقات ثبت نام می کنند و از بین ایشان تعداد 96 نفر پس از داوری در مرحله مقدماتی ، در قالب 16 گروه وارد مسابقه اصلی خواهند شد و نهایتا 5 نفر از اینشرکت کنندگان، به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر می شوند .

با توجه به همه گیری ویروس کرونا ، این سری ازمسابقات مفازا به صورت غیرحضوری و برخط ، در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد .

اخبار کامل از این مسابقه جذاب را  می توانید در سایت الکوثر پیگیری نمائید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 7 تیر 1400 - 19:49:54