تاکید حماس بر کارایی راهبرد به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست

جمعه 4 تیر 1400 - 18:24:58
تاکید حماس بر کارایی راهبرد به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست

تهران - الکوثر : جنبش حماس بر راهبرد به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست به عنوان کارآمدترین راهبرد برای آزاد سازی اسرای فلسطینی از چنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وبسایت خبری سما نیوز گزارش داد در پانزدهمین سالگرد به اسارت گرفته شدن گلعاد شالیط نظامی صهیونیست، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد یگان سایه در گردان های عزالدین قسام (شاخه نظامی این جنبش) همچنان تعدادی نظامی به اسارت در آمده اسرائیلی را در اختیار دارد و در انتظار توافق و مبادله آنها با اسرای فلسطینی در بند اسرائیل است.
مروان عیسی فرمانده ستاد گردان های عزالدین قسام، هفتم ژوئن سال جاری تاکید کرد که مقاومت فلسطین ابزارهای چانه زنی لازم را برای معامله ای افتخار آمیز دراختیار دارد. وی گفت از نظر رهبران حماس پرونده اسرای فلسطینی مهمترین پرونده است.
از سوی دیگر وبسایت خبری العهد نیز گزارش داد عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در سالگرد عملیات به اسارت گرفتن گلعاد شالیط گفته است: این عملیات و پنج سال نگهداری شالیط نشانه توانمندی مقاومت در مدیریت جنگ با اشغالگران صهیونیست است. وی گفت: آنچه پس از این عملیات و دیگر عملیاتهای به اسارت گرفتن صهیونیست ها روی داد، تأکیدی بر اراده مقاومت برای آزادسازی همه اسرای فلسطینی و توانایی معامله ای جدید برای مبادله اسرا با اشغالگران صهیونیست است.
القانوع افزود عملیات به اسارت گرفتن شالیط یکی از برجسته ترین دلاوری های مقاومت فلسطین است که ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و به آزادی 1027 اسیر فلسطینی به عنوان بخشی از معامله موسوم به «وفای به عهد احرار» یک منجر شد. وی تأکید کرد که راهبرد اسیر کردن نظامیان صهیونیست بهترین و مؤثرترین گزینه برای آزاد سازی اسرای فلسطینی از زندانهای رژیم اشغالگر خواهد بود و حماس به جز آزادسازی اسرای فلسطینی به هیچ قیمتی اسرای صهیونیست را آزاد نخواهد کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 تیر 1400 - 18:24:51

دسته بندی :