روحانی : امروز در زمینه مقابله با کرونا کمبودی نداریم

شنبه 22 خرداد 1400 - 18:14:15
روحانی : امروز در زمینه مقابله با کرونا کمبودی نداریم

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گذشت حدود 16 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و تلاش های انجام شده در راه مقابله با این بیماری، گفت: امروز در زمینه تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این بیماری روی پای خود ایستاده ایم و کمبودی نداریم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تشریح اقدامات و تلاش های انجام شده از ابتدای شیوع کرونا در کشور و موفقیت های بدست آمده در طول این مدت، گفت: اقدامات انجام شده در این راه و موفقیت های بدست آمده بسیار بزرگ و افتخار آمیز است که جای قدردانی دارد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز به راحتی می توانیم روزانه 150 هزار اقدام تشخیصی انجام دهیم، گفت: این اقدامات و تلاش ها جای تشکر و قدردانی دارد.

روحانی در این زمینه به طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اقدامات افتخار آمیز دولت تدبیر و امید اشاره کرد و با بیان اینکه کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سلامت در تاریخ کشور بی نظیر بوده است، گفت: دنیا از اجرای این طرح بزرگ در ایران حیرت کرد.

روحانی ایران را یکی از منظم‌ترین کشورها در زمینه اعلام دقیق آمارها در مسئله کرونا برشمرد و یادآور شد: ما بر مبنای استاندارد بین‌المللی آمار را به شکل روزانه اعلام کردیم و گفتیم میزان ابتلا، بستری، افراد با وضعیت وخیم و... را بدون استثنا اعلام کنید. کار اطلاع‌رسانی شفاف یکی از بزرگترین افتخارات ایران بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 22 خرداد 1400 - 18:14:9