جنبش نجباء : گردان آزادسازی جولان آماده نبرد است

جمعه 21 خرداد 1400 - 18:33:40
جنبش نجباء : گردان آزادسازی جولان آماده نبرد است

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش النجبای عراق با تاکید بر اینکه قدس هدف متعالی محور مقاومت است گفت: گردان آزادسازی جولان در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی متخصص است و آمادگی مشارکت در نبرد برای آزادسازی این منطقه را دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  مهندس نصر الشمری سخنگوی جنبش النجباء در گفتگو با پایگاه خبری العهد لبنان گفت : مقاومت اسلامی جنبش النجباء ،  گردان آزادسازی جولان را تاسیس کرد تا ماموریت اصلی آن مشارکت با برادران سوری در نبرد آزادسازی جولان باشد که روز به روز زمان آن نزدیک تر می شود. با وجود مشارکت فعال جنبش النجباء در مقابله با گروه های تروریستی تکفیری در سوریه، تخصص این گردان در زمینه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بوده و خواهد بود.

وی افزود : این گردان مجموعه ای نخبگان جنگی را در بر گرفته است که آموزش های حرفه ای در زمینه این جنگها دیده اند و سلاح های لازم برای آن را دارند که نه تنها منطقه جولان اشغالی بلکه عمق رژیم غاصب را نیز می توانند هدف قرار دهند و ان شاء الله به محض فرا رسیدن زمان جنگ آزادسازی جولان، آمادگی مشارکت در آن را دارند، البته این امر به نظر برادران سوری بستگی دارد و ما همواره در رویارویی با این رژیم اشغالگر متجاوز در کنار آنها خواهیم بود، رژیمی که همه شواهد و قرائن حاکی از نزدیک شدن زمان نابودی حتمی آن است.
الشمری درباره نبرد سیف القدس نیز گفت : از مدتها پیش و شاید از زمان جنگ آزادسازی جنوب (لبنان)، دبیر کل حزب الله از اسرائیل به عنوان سست تر از خانه عنکبوت یاد کرده است و بهترین کسی که این امر را نشان داد، مقاومت اسلامی لبنان بود که افسانه شکست ناپذیری ارتش را به باد داد و با شکست آن خاک لبنان را از لوث این ارتش پاک و در جنگ ژوئیه سال 2006 ارتش اسرائیل را سرنگون کرد تا به این ترتیب نه معادله توازن بازدارندگی که معادله چالش طلبی را به وضوح به اثبات برساند. امروز مقاومت فلسطین دروغ رسانه هایی را که با یاوه سرایی درباره اوضاع داخلی منسجم اسرائیل برای آن بازارگرمی می کردند و دروغ ناتوانی سلاح های مقاومت از عبور از گنبد آهنین را برملا کرد، سلاح مقاومت قدرت رژیم اشغالگر و اوضاع داخلی و امنیت آن را به تزلزل در آورد و ارتش آن را که با یاوه سرایی رسانه های گمراه کننده حمایت می شد، شکست داد.
وی اضافه کرد : وعده امروز مقاومت به ارتش و حکومت و رژیم اشغالگر این است که زمان عمق ایمن و امن ، گذشته است و دروغ گنبد آهنین برملا شده است. زمان عملیات برق آسا و کشاندن جنگ به خارج از سرزمین های اشغالی دیگر به گذشته تعلق دارد و جنگ بعدی در عمق سرزمین های اشغالی از رود تا دریا خواهد بود و این سرزمین ها، از سلاح مقاومت در امان نخواهد بود.
سخنگوی نجباء عراق گفت : قدس یکی از اماکن مقدس مسلمانان و نخستین نماد و هدف والای اعضای محور مقاومت از جمهوری اسلامی ایران گرفته تا عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر ملت های مسلمان منطقه است که (حساب آنها) از سران خائن سازشکار و خوار و حقیر جداست. بنابراین درک من از طرح سید مقاومت این است که هرگونه تعرض به قدس و مردم آن نه تنها در فلسطین اشغالی بلکه در جغرافیای مقاومت، باید به آن پاسخ داده شود و باید هر یک از منافع رژیم صهیونیستی، آمریکا و مزدوران آنها در منطقه که در دسترس مقاومت یا در تیررس سلاح های آن قرار دارد، هدف قرار گیرد تا بازدارندگی فراگیرتر و قدرتمندانه تر باشد و مصداق سخن حضرت رسول(ص) باشیم که فرموده اند: ما همچون یک پیکریم.
الشمری افزود : اما در خصوص قدرت جبهه محور مقاومت تا آنجا که من اطلاع دارم، می توانم ادعا کنم این محور هنوز تقریبا یک درصد از همه امکانات خود را در همه درگیری هایی که وارد آن شده، بکار گرفته است و به لطف خدا در همه آنها به پیروزی رسیده است. ما در بیشتر درگیری ها بکارگیری بسیاری از امکانات موجود را به تعویق می انداختیم زیرا ابعاد درگیری با دشمن این حجم از امکانات را نمی طلبید و در صورت نیاز استفاده از این امکانات در تحقق پیروزی ها موثرتر خواهد بود، زمانی که دشمنان عقب نشینی کرده و با یکدیگر اختلاف نظر پیدا می کنند و مواضعشان روز به روز تغییر پیدا می کند اما ما در همان جبهه و محور و بر سر یک موضع هستیم و ایمان و باورمان به پیروزی قطعی در آینده نزدیک و ان شاء الله تا اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، متزلزل نخواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 خرداد 1400 - 17:19:3