رئیسی : راز محبوبیت امام خمینی (ره)‌ برخورد صادقانه با مردم بود

شنبه 15 خرداد 1400 - 14:43:41
رئیسی : راز محبوبیت امام خمینی (ره)‌ برخورد صادقانه با مردم بود

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: دولت مردمی وعده های صادق و قابل انجام به مردم می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی گفتگو با جوانان در شبکه ۳ تلویزیون ایران افزود: واکاوی ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) یک ضرورت و بهترین فرصت برای شناخت امام راحل (ره) است.

وی از دولت به‌عنوان مهم ترین بخش در کشور یاد کرد که متولی امور مردم است و افزود: رفتار دولت‌مردان باید بیش از دیگران به خط و مشی امام خمینی (ره) و اخلاق و سلوک سیاسی ایشان نزدیک‌ باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: مردم انتظار دارند مدیرانشان نسبت به رعایت اخلاق و اجرای عدالت و توجه به عقلانیت و همچنین توجه به مشکلات مردم و رفع  دغدغه‌های آنها پیشتاز باشند.

رئیسی افزود: ما سازمان‌های مردم نهادی در کشور داریم که به صورت خودجوش و آتش به اختیار خدمات بسیاری برای مردم انجام می‌دهند ولی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم، دولت قرار دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه صداقت اولین عنصری است که مردم انتظار دارند دولت به آن پایبند باشد، گفت: یکی از مهمترین دلایلی که امروز مردم را بسیار ناامید کرده و گاهی شاهد بعضی از عکس العمل ها از آنها هستیم همین بی صداقتی برخی افراد است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ادامه داد: مردم می خواهند دولت‌مردان با آنها صادقانه حرف بزنند و راز محبوبیت امام خمینی (ره)‌ هم برخورد صادقانه با مردم بود.

رئیسی با بیان این‌که همه امور زندگی مردم و مسائل کشور باید قابل پیش‌بینی باشد، خاطر نشان کرد که دولت آینده با اتخاذ تدابیر واقعی، همه امور مردم و مسائلی چون نظام تولید، توزیع و قیمت‌گذاری را قابل پیش‌بینی می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران دومین ویژگی دولتش را پیگیری مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: با شناختی که از مطالبات مردم داریم تلاش می‌کنیم صدای مردم باشیم.

رئیسی افزود: صدای مردم بودن، مردم را به دولت نزدیک و نزدیک‌تر و آن سرمایه اجتماعی را که امروز در بخش های مختلفی دچار آسیب شده، احیا می‌کند. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان این‌که کار برای دولت فاقد سرمایه اجتماعی بسیار دشوار است متذکر شد که این سرمایه اجتماعی با صداقت دولت‌مردان با مردم و بیان خواست آن ها و توجه به رفع دغدغه‌های آنها به دست می آید. 

رئیسی در خصوص واردات کالاهای مصرفی و فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای ایرانی گفت: دولت برای تامین زندگی مردم از طریق تولید داخل به مسأله‌ تولید، کیفیت و فرآوری کالا و بهبود زنجیره تامین و تولید توجه ویژه دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تصریح کرد: اگر کیفیت کالاهای داخلی به اندازه‌ای بود که زمینه رقابت با کالاهای مشابه خارجی را داشت و توانست در بازارهای خارجی جای خود را باز کند اشکال ندارد کالای خارجی در کنارشان قرار گیرد اما در وضع فعلی هرگونه واردات بی رویه یا واردات کالاهای دارای مشابه داخلی به ضرر تولید ملی است.

رییسی با اشاره به فقدان زیرساخت‌های لازم برای توسعه و تقویت فضای مجازی گفت دولت آینده تامین زیرساخت ها و اجرا طرح‌هایی چون تخصیص اینترنت تخصصی به اقشار خاص را پیگیری می‌کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 15 خرداد 1400 - 14:43:35