سرلشکر باقری : با همت مضاعف باید بازدارندگی را گسترش و توسعه داد

چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 16:27:19
سرلشکر باقری : با همت مضاعف باید بازدارندگی را گسترش و توسعه داد

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا پرچمدار جبهه مقاومت است گفت: هیچ فرصتی را نباید از دست داد و با همت مضاعف تمامی راه های منتج به پیشرفت و اعتلای قدرت بازدارندگی را باید گسترش و توسعه داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در آیین افتتاح خطوط تولید باتری‌های فوق سنگین نیروگاهی و کششی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع گفت : دانشمندان جوان و مدیران ارزشمند صنعت دفاعی  موفق شدند به پیچیده ترین و دشوارترین فناوری در حوزه انرژی  دست پیدا کنند. 

سرلشکر  باقری افزود : به لحاظ کمیت مجموعه تولیدات سازمان صنایع دفاعی  طی 5 سال گذشته رشد 10 برابری داشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران،  با اشاره به نبرد امروز مردم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نبرد حق و باطل در طول تاریخ همواره وجود داشته است؛ دائمی است و در هر زمانی شکل و شمای خاص خود را داشته است.

سرلشکر باقری افزود: مردم فلسطین امروز  به جای سنگ از گلوله و راکت استفاده می کند و جنایات دد منشانه رژیم غاصب صهیونیستی را در بعد نظامی و با استفاده از تکنولوژی پاسخ  می دهند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 

 

 


چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 16:26:40