رئیسی : راهکار حل مشکلات کشور را می ‎دانم

چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 10:42:7
رئیسی : راهکار حل مشکلات کشور را می ‎دانم

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد، انگیزه حضور وی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تلاش برای رفع مشکلات مردم، رنج‌ها، ناامیدی‌ها و کاستی‌هاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز  سه‌شنبه در ادامه برنامه های  انتخاباتی خود گفت : برخی بی‌عدالتی‌ها ، کاستی‌ها و فساد وجود دارد و باید با فساد برخورد قاطع شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران  افزود :  ریشه فساد را باید در دستگاه اجرایی و اداری خشکاند.
رئیسی با بیان اینکه انگیزه‌اش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری خواست اقشار مختلف مردم، نخبگان و کارآفرینان بوده است گفت:  لبیک به خواست مردم وظیفه‌اش برای ورود به عرصه انتخابات بوده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران تاکید کرد، اگر نمی‌شد کاری انجام داد، وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شده، راهکارها در دسترس است و بسیاری از مشکلات کنونی می‌توانست نباشد.
رئیسی تصریح کرد، مبارزه با فساد و تبعیض یکی از وظایف مهم قوه مجریه است و ریشه‌کن ‌کردن فقر و بیکاری در کشور امکان‌پذیر است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران با بیان اینکه وضعیت فعلی برای هیچکس قابل قبول نیست و باید تغییر کند گفت:  تحقق این مهم نیازمند همراهی همه احاد مردم و گروه‌های سیاسی است. 
رئیسی خاطرنشان کرد، هر کجا ارده ملی باشد، می‌توان بسیاری از گره‌ها را باز کرد. 
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت :  دولتش،  دولت تولید و دولت مردمی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، 28 خرداد ماه 1400 برگزار می شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 10:41:56

پربازدیدها