در اعتراض به جنایات وحشیانه صهیونیست ها

اجتماع بزرگ مردم انقلابی تهران در میدان امام حسین

پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 7:43:22
اجتماع بزرگ مردم انقلابی تهران در میدان امام حسین

تهران- الکوثر: اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میدان امام حسین برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملتهای آزاده جهان، در میدان امام حسین(ع) از ام القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز و اعلام کردند کرد که فلسطین تنها نیست. مردم مشهد هم در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکوم کردن حمله رژیم صهیونیسیتی به غزه عصر امروز در میدان شهدا این شهر تجمع کردند.

در این مراسم شعرا، خوانندگان و گروه های سرود به اجرای برنامه های هنری با موضوع فلسطین و حمایت از آزادی قدس و مسجدالاقصی پرداختند. همچنین حاضران که نیمی از آنها را بانوان و کودکان تشکیل میدادند، با در دست داشتن پرچم های ایران، فلسطین و گروه های جبهه مقاومت، شعار "الله اکبر، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" سر دادند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در این مراسم طی سخنانی تاکید کرد: همه ما امروز فلسطینی هستیم . سردار سرلشکر سلامی افزود: فلسطین جدیدی شکل گرفته و اکنون پرچم فلسطین در قلب سرزمین های اروپایی و آمریکایی هم برافراشته شده است.

سردار سلامی افزود: پایتخت رژیم صهیونیستی هر روز زیر باران موشک قرار دارد اولین بار است که همه صهیونیست ها درون پناهگاه هستند اولین بار است که نمایندگان کنست از ترس از داخل آن به تالار فرار می کنند و اولین بار است که آنان خود را در ساحل مدیترانه و در میان دریایی از آتش می بینند. فرمانده کل سپاه اظهار داشت بعد از 60 سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تل آویو شلیک شد و بیش از دو سوم سرزمین اشغال شده و متراکم رژیم صهیونیستی با شراره های پرحجم موشک مقاومت فلسطین از هر سو زیر آتش قرار گرفت.

وی افزود: امروز فلسطین جدیدی ظهور پیدا کرده است، فلسطینی که دیگر نه با سنگ بلکه با موشک می جنگد؛ یک فلسطین قوی که می تواند هم تاسیسات صنعتی و هم پایگاه های هوایی اسرائیل را منهدم کند و شش پایگاه مهم راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی زیر آتش باران قراردهد.

سرلشکر سلامی گفت :بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است. طلاب مدرسه صدر اصفهان هم با برپایی تجمعی اعتراضی که با حضور امام‌جمعه اصفهان در این مدرسه علمیه برگزار شد، خواستار توقف حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم نوار غزه شدند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


 


چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 21:54:30