سرتیپ حاتمی : انتفاضه فلسطین رویای نیل تا فرات را به کابوسِ صهیونیستها تبدیل کرد

چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 14:55:48
سرتیپ حاتمی : انتفاضه فلسطین رویای نیل تا فرات را به کابوسِ صهیونیستها تبدیل کرد

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مردم قهرمان فلسطین با گذر از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک رویای نیل تا فرات اسراییل را به کابوسِ حفظ پادگان تروریستی رژیم صهیونیستی تبدیل کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران روز چهارشنبه در دیدار «جمال‌الدین ابراهیم شعیب» معاون وزیر تجارت داخلی و «جمال‌العمر» معاون وزیر صنایع سوریه در تهران با  محکوم کردن جنایت نابخشودنی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع غزه افزود: مردم مجاهد فلسطین با الهام از مقاومت و پایمردی مردم سوریه در جریان جنگ با گروه‌های تکفیری -تروریستی که از سوی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی مورد حمایت بودند،رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل را در تحقق اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

سرتیپ حاتمی با اشاره به نقش و اهمیت راهبردی سوریه در محور مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه توان خود برای کمک به حفظ تمامیت ارضی و مشارکت در بازسازی این کشور در کنار ملت و دولت سوریه خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران افزود: مجموعه‌های اقتصادی وزارت دفاع در کنار فعالان بخش خصوصی ایران آمادگی هرگونه همکاری و همراهی در بازسازی و تامین نیازمندی‌های کشور دوست و برادرِ سوریه را دارد.

معاونین وزرای تجارت داخلی و صنایع سوریه نیز در این دیدار با اشاره به نقش بی‌بدیل حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در مقاومت و پیروزی سوریه و محور مقاومت علیه تروریسم از مشارکت و حضور بخش‌های دولتی و خصوصی و بازرگانان ایرانی در روند بازسازی و فعالیت‌های اقتصادی استقبال و تأکید کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 14:55:33