انتقاد قالیباف از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها

چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 10:26:47
انتقاد قالیباف از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی از سکوت جوامع بین الملل، نهادهای بشردوستانه و سازمان ملل در قبال جنایت صهیونیستها علیه مردم فلسطین انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در ادامه گفتگوهای تلفنی با روسای مجالس کشورهای اسلامی روز چهارشنبه با «مرزوق علی الغانم»، رییس مجلس کویت درخصوص جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و فلسطین گفت و گو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در این گفت و گوی تلفنی، با اشاره به افسارگسیختگی بی حد و حصر رژیم صهیونستی در سایه حمایت‌های آمریکا گفت: امروزه درد مشترک کشورهای اسلامی به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان در فلسطین است.

قالیباف افزود: در شرایطی که در این بخش از سرزمین اسلامی فجیع ترین و دردناک‌ترین جنایات بشری در حال انجام است، سکوت جوامع بین المللی، نهادهای بشردوستانه و سازمان ملل جای شگفتی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را بر نمی‌تابد و ضرورت دارد تا همه مسلمانان جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.

«مرزوق علی الغانم» رئیس مجلس کویت نیز در این گفت و گو تلفنی اتفاقات اخیر در نوار غزه و فلسطین را جنایت نسبت به مسلمانان این منطقه دانست و تأکید کرد: حفظ وحدت همه کشورهای مسلمان در برابر ظلم و زیاده خواهی صهیونیست ها واجب شرعی، انسانی، اسلامی و اخلاقی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 10:26:41

پربازدیدها