دستور نتانیاهو برای ادامه عملیات نظامی علیه نوار غزه

سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 8:42:55
دستور نتانیاهو برای ادامه عملیات نظامی علیه نوار غزه

تهران _ الکوثر : نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا زمانی که نیاز باشدعملیات را برای بازگرداندن آرامش و امنیت به همه شهروندان اسرائیلی خواهیم داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود به زبان عربی نوشت : هم اکنون نشست ارزیابی اوضاع به پایان رسید. در این نشست وزیر دفاع, رئیس ستاد ارتش, رئیس شاباک, رئیس موساد و رئیس کمیته امنیت ملی برای تصویب برنامه های عملیاتی حضور داشتند.
ارتش به خوبی به وظیفه دفاعی خود عمل می کند و امروز نیز یکی دیگر از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی را از میان برداشت. همچنین آزادی عمل حماس را هدف قرار دادیم و به حملات خود به تونل های زیرزمینی این گروه ادامه خواهیم داد. شبکه تلویزیونی الجزیره، هم به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد: امیدها به آتش بس به علت تشدید حملات اسرائیل و حماس از بین رفته است.
این روزنامه به نقل از مقامات مطلع از مذاکرات آتش بس اعلام کرد: اسرائیل درخواست میانجی گران را برای آتش بس رد کرده است.در عین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: از زمان آغاز حملات اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه تا شب گذشته 212 نفر از جمله 61 کودک و 36 زن به شهادت رسیده و 1400 نفر دیگر زخمی شده اند.



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 5:8:48