رژیم صهیونیستی در مدت یک ساعت ۱۰۰ بار غزه را هدف قرار داد

یک شنبه 26 اردیبهشت 1400 - 9:18:24
رژیم صهیونیستی در مدت یک ساعت ۱۰۰ بار غزه را هدف قرار داد

تهران- الکوثر:  رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش دادند که ارتش این رژیم در مدت یک ساعت یکصد بار باریکه غزه را آماج حملات همه جانبه خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی نیروی امداد ونجات غزه اعلام کرد که اسرائیل پنج باب منزل را در خیابان "الوحده" بدون هشدار قبلی هدف حملات خود قرار داده است.

این مقام فلسطینی افزود، بسیاری از خانواده‌ها در خیابان "الوحده" در زیر آوار قرار دارند.

وی گفت: کادر امداد ونجات درحال بیرون کشیدن زخمی‌ها از زیر آوار ناشی از حملات اسرائیل هستند.

از سوی دیگر برخی منابع فلسطینی اعلام کردند که منزل "یحیی السنوار" رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در شرق نوار غزه هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، به منزل «محمد السنوار» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام در خان یونس، حمله هوایی شده است.

به دنبال حملات رژیم صهیونیستی ۲ فلسطینی شهید و ۲۵ تن نیز تا این لحظه زخمی شدند اما به خاطر حجم ویرانی‌ها پیش بینی می‌شود که شمار شهدا و  زخمی‌ها افزایش یابد.

براساس این گزارش بیشتر زخمی‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

علاوه بر حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، قایق‌های این رژیم نیز از دریا سواحل شهر غزه و شمال این باریکه را هدف راکتی قرار دادند.

این حملات پس از تهدید "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد که در صفحه تلویزیون این رژیم غاصب ظاهر شد و مدعی شد:  حملات علیه فلسطینیان با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که پیش از این شمار حملات رژیم صهیونیستی در طول یک شب، ۳۰۰ حمله بوده است و این مسأله بیانگر تشدید حملات صهیونیست علیه مردم بی دفاع غزه است.

"سلامه معروف" رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه شنبه شب اعلام کرد که جنگنده‌ها و یگان توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در طول یک شب۳۰۰ حمله به مناطق مختلف نوار غزه انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد: حملات ۶ روز اخیر اسرائیل خسارت مادی زیادی را به تأسیسات زیربنایی و منازل فلسطینی‌ها و زمین‌های کشاورزی آنان وارد کرده به طوری که براساس برآوردهای اولیه این خسارت بالغ بر یکصد و ۵۵ میلیون دلار است.

جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی در نوار غزه شرایط انسانی دشواری را برجای گذاشته است، به ویژه اینکه صدها خانواده به دلیل بمباران شدید و همچنین کمبود کالاهای اساسی مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

مقامات صهیونیست همچنان گذرگاه‌ها را بسته‌اند و مانع ورود سوخت برای تأمین نیروگاه‌های برق غزه می شوند و در واقع یک جنایت بشری و قتل عام علیه ملت فلسطین در غزه را به راه انداخته‌اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


یک شنبه 26 اردیبهشت 1400 - 7:20:6