قالیباف : به دنبال رفع کامل همه تحریم ها هستیم

یک شنبه 19 اردیبهشت 1400 - 16:47:49
قالیباف : به دنبال رفع کامل همه تحریم ها هستیم

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، به دنبال. رفع کامل همه تحریم ها هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران  روز یکشنبه  در جلسه علنی مجلس گفت : همسو با سیاست های تعیین شده  رهبر معظم انقلاب اسلامی  به دنبال رفع کامل، عملی و فوری همه تحریم ها هستیم.

قالیباف افزود :  اگر همه تحریم ها به طور کامل برداشته شود و اثرات اقتصادی آن به صورت عملی راستی آزمایی گردد حتی نباید یک ساعت در موافقت با انجام تعهداتی که ایران مطابق برجام آن ها را پذیرفته است تاخیر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی  ایران همچنین گفت : دشمنان ایران بدانند که مردم ایران  باوجود تلاش برای رفع تحریم ها هرگز منتظر اقدام آن ها نخواهند ماند.
قالیباف، با اشاره به این که ابتکار عمل در دست ایران است  گفت:  دشمنان  به جای زیاده خواهی و تعلل در مذاکرات، با انجام کامل و عملی تعهدات بیشتر از این در رفع تحریم ها تاخیر نکنند چرا که با گذشت زمان هزینه های آنان برای بازگشت به برجام سنگین تر خواهد شد.
رئیس مجس شورای اسلامی ایران، از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نیز خواست با قدرت در چارچوب سیاست های تعیین شده رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند.

قالیباف تاکید کرد،  ​سردار "  قاسم سلیمانی "  در منطقه با هم افزا کردن قدرت میدانی و قدرت دیپلماسی، توطئه دشمنان را خنثی کرد و از همان طریق قدرت عظیمی برای دیپلماسی به وجود آورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، همچنین گفت : قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم باعث باز شدن قفل های صنعت هسته ای شده و ظرفیت های لازم جهت مذاکرات را برای تیم مذاکره کننده فراهم کرده است.

قالیباف،  با تاکید بر این که صدای واحد مسئولان جمهوری اسلامی ایران تحت مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شده است گفت: این صدای واحد تاکنون نقش موثری در جلوگیری از زیاده خواهی های دشمن داشته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 19 اردیبهشت 1400 - 16:47:42