نماینده حماس در تهران :

ضرورت وحدت امت اسلامی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی

پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 23:37:21
ضرورت وحدت امت اسلامی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی

تهران - الکوثر : نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران بر ضرورت وحدت امت اسلامی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی در مواجهه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خالد قدومی نماینده حماس در ایران در نشست آزادی قدس نزدیک است درباره چالش‌های پیش‌روی آرمان فلسطین افزود: چالش‌های کنونی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اول چالش‌های داخلی و دوم چالش‌های خارجی.
وی گفت : چالش‌های داخلی همان مسئله وحدت امت اسلامی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی در مواجهه با رژیم صهیونیستی است و چالش‌های خارجی همان حمایت و پشتیبانی رژیم‌های استکباری جهان از رژیم کودک‌‌کش اسرائیل است که در رأس آن دولت آمریکا قرار دارد خواه دولتی دموکرات باشد یا جمهوری‌خواه.
نماینده حماس در ایران به چالش‌های داخلی اشاره کرد و افزود : همه مردم ، امروزه ، به مسئله وحدت اشاره می‌کنند ؛ اما تاکنون موفق نشده‌ایم برنامه عملی و حقیقی را انجام دهیم.
وی گفت: مسلمانان باید یک برنامه مشترک در این خصوص پی‌ریزی کنند تا نشان داده شود که دشمن مشترک تمام مسلمان همان رژیم صهیونیستی است.
خالد قدومی به تهدیدهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سطح منطقه از جمله ترور کردن دانشمندان هسته‌ای و منفجر کردن تأسیسات اشاره کرد و افزود : رژیم صهیونیستی قصد دارد با این اقدامات کاری کند که جهان اسلام به علم و فناوری دست پیدا نکند و کشورهای اسلامی مستقل نباشند و حق تعیین سرنوشت نداشته باشند.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با بیان اینکه مداخلات رژیم صهیونیستی-آمریکا در امور منطقه باید پایان داده شود گفت: وحدت مسلمانان برای مقابله با چالش‌های یادشده ضروری است ، وحدت طرحی بود که امام خمینی (ره) آن را با بنیان نهادن روز جهانی قدس به ما ارائه کردند.
خالد قدومی بر لزوم یکپارچگی گروه‌های فلسطینی از جمله فتح، جهاد اسلامی و حماس تأکید کرد گفت : طرح موسوم به «معامله قرن» «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به علت وحدت این گروه‌ها شکست خورد.
قدومی به نوار محاصره شده غزه اشاره و تأکید کرد که مردم غزه با وحدت به موفقیت رسیدند و رژیم صهیونیستی برغم تلا‌ش‌های بسیار نتوانست وارد این نوار محاصره شده شود.



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 19:51:1

دسته بندی :