درخواست جنبش جهاد اسلامی برای نشست فوری همه گروههای فلسطینی

جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 17:30:0
درخواست جنبش جهاد اسلامی برای نشست فوری همه گروههای فلسطینی

تهران - الکوثر : دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه مقاومت تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی است, از همه نیروهای فلسطینی خواست برای توافق بر سر یک برنامه ملی به منظور مقابله با این رژیم, نشست فوری تشکیل دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «زیاد النخاله» امروز جمعه تاکید کرد، جهاد و مقاومت علیه دشمن صهیونیستی دو حقیقت ثابتی هستند که همگان باید در قبال این دو حقیقت جدی باشند و آنها را نادیده نگیرند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، سازمانهای امنیتی و نظامیان صهیونیست برای همکاری امنیتی با دشمن تلاش می کنند و این توهم را دارند که هماهنگی های امنیتی شاید دشمن صهیونیستی را متقاعد کند حقوق فلسطینیان را زیرپا نگذارند.

النخاله با تلاشها برای همزیستی با اشغالگران از طریق انتخابات به شدت مخالفت کرد و گفت، واقعیتهای گذشته از زمان امضای توافقنامه اسلو تا الان ثابت کرده این فقط یک توهم دروغین است.

النخاله  با اشاره به رنج و مشقت فلسطینیان ناشی از محاصره غزه, تعقیب فلسطینیان و بازداشتها و تخریب خانه های آنان, گسترش شهرکسازی درسرزمین های فلسطین و حملات به مسجد الاقصی، تأکید کرد همه اینها ثابت می کند فلسطینیان همچنان تحت اشغالگری زندگی می کنند.

دبیرکل جهاد اسلامی از همه نیروهای فلسطینی خواست به جای سخنان و اعتراضات به سرعت تشکیل جلسه دهند و دستور کار این نشست نیز فقط یک موضوع باشد و اینکه ملت ما تحت اشغالگری است و باید بر سر یک برنامه ملی موافقت کنیم و هرگونه گزینه دیگر هدر دادن وقت بیشتر است.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه به طور رسمی به تعویق افتادن انتخابات در سرزمین‌های فلسطینی را اعلام کرد و گفت، برگزاری انتخابات منوط به امکان مشارکت قدس اشغالی در این انتخابات است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 17:29:40

دسته بندی :