روحانی : سردار سلیمانی توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا را در منطقه خنثی کرد

چهار شنبه 8 اردیبهشت 1400 - 15:49:18
روحانی : سردار سلیمانی توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا را در منطقه خنثی کرد

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت، سردار سلیمانی کسی بود که توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا را در منطقه خنثی کرد و بهترین مشاور برای ما در سیاست خارجی در منطقه بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه الان دوران عصبانیت رژیم اسرائیل و ارتجاع منطقه و تندرو‌های آمریکاست افزود، مسیری که آن‌ها پیش بینی کرده بودند به هم خورد؛ ترامپ تنها رئیس جمهوری آمریکا بود که برای صهیونیست‌ها مزدوری کرد؛ البته روسای جمهوری دیگر آمریکا هم با صهیونیست‌ها همکاری و حمایتگری داشتند، اما هیچ کدام مزدور نبودند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کسی که ترامپ را تحریک کرد تا از برجام خارج شود، صهیونیست‌ها بودند، ماجرای انتقال پایتخت به قدس جنایت صهیونیست‌ها بود، در خروج از برخی سازمان‌های بین المللی به بهانه فلسطین هم تحریک و فرمان صهیونیست‌ها نقش داشت.

روحانی افزود: داستان شهادت سردار سلیمانی هم کار صهیونیست‌ها بود؛ درست است که قاتل و عامل ترامپ است، اما آن کسی که در پشت پرده این‌ها را تهدید کرد که سردار بزرگی که به نفع منطقه همه زندگی خودش را گذاشت، ترور کنند، صهیونیست‌ها بودند.

روحانی با بیان اینکه امروز روز عصبانیت رژیم صهیونیستی ، ارتجاع منطقه و آمریکا از موفقیت های ملت ایران است، گفت: امروز عصبانی هستند چون همه آن چیزی که با 4 سال توطئه بافته بودند از دستشان رفته است و  همه ۴+۱ و حتی آمریکا کاملا فهمیده اند راهی جز تسلیم شدن در برابر قانون و مقررات بین المللی و حقانیت ایران ندارند؛ باید تسلیم ایران شوند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 8 اردیبهشت 1400 - 15:49:9